Bønnespiren: Ville nok ikke ha valgt Pedersgata for to år siden

Bønnespiren: Ville nok ikke ha valgt Pedersgata for to år siden

Hvorfor ble det Pedersgata?

-  ”Alle” sa allerede for to år siden at Pedersgata ville være den perfekte beliggenheten for forretningen min. Jeg var skeptisk. Stine Ditløvsen smiler når hun tenker tilbake, der hun står i sitt nyåpnede catering og kakeri. I Pedersgata. – Ja, ler hun, så ble det Pedersgata til slutt, og det er jeg veldig fornøyd med. Jeg har fulgt med i utviklingen og synes det er skjedd utrolig mye positivt i gata bare på det siste året.

Gjestene våre er både de som bor her i lokalområdet, på vei hjem og til og fra jobb.

Vebjørn er på vei hjem til Stavanger Øst fra babysang, og mor Anne får med seg en mandelbolle fra Bønnespiren

Hvor ser du Pedersgata om 1 år?

Jeg ser gata som en fin startplass for nye næringsdrivende. Du kommer automatisk inn i et nettverk av mange og forskjellige mindre nisjeforretninger - det synes jeg personlig er givende. Kundene bor ovenpå forretningslokalet ditt og rett i nærheten, og det er bare så koselig. Jeg setter pris på når det flotte treverket i fasadene bevares, det er en del av sjarmen.

Eier og daglig leder Stine Ditløvsen foran Bønnespiren

Her finner du Bønnespiren:

Bønnespiren, Pedersgata 46, 4013 Stavanger

www.bonnespiren.no

Følg Bønnespiren på Instagram